16 juli 2009

LEKSTUGA

Tiden går fort och det var länge sedan jag skrev i bloggen, livet har gått upp och ner den sista tiden. Mycket gör man eller snarare ingen ting alls, jag vet egentligen inte riktigt vad jag gör nu för tiden. -Jo jag jobbar i Hemtjänsten igen bearbetar och läser mycket om vår dotter diagnos Autismliknande tillstånd. Bokar in massa möten, målar balkongen, oljar staketet samt börjat klippa vår häck igen. Eftersom jag lever ihop med en snickare så fråga vi styrelsen i vår förening om vi fick bygga en lekstuga till Paulina på vår altan, svaret vi fick är att det passar sig inte med en figgebod på altanen. Eftersom jag sitter med i styrelsen blev jag lätt irreterad eftersom den skulle smälta in i omgivningen. Så dagen efter gick jag och köpte den här lekstugan som är på bild och satte upp. Jag har fått många sura miner utav en del men även gulliga kommentarer.

Idag finns det blommor runt den och det är jätte gulligt.

Super gulliga Nilla på Pennyshouse som gett mig min första AWARD den värmde.
Flittige+hender+award_htm.jpg

1 kommentar:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

men du vilken underbar lekstuga....en sån skulle jag vilja ha....hihhiihi..kan tänka att Paulina leker där.

hihihihi..nyfiken i en strut...hihihi..

var ute på Smögen igår å traskade omkring.glömde barnvagnen hemma så det var till att gå på helspänn med mina vildar...hihihihi.
Lille Emil är så rädd för sprickor i marken å en brygga var ju inte direkt hans bästa underlag att gå på.Han skakde av rädsla den stackarn.Kröp över springorna....så det blev till att gå upp bland husen istället.

Kramizz nilla