23 augusti 2009

Höst blomster & Skolstart

Nu när sommaren börjar glida mot sitt slut och skolan nu skall starta upp så tyckte jag det var dags att piffa upp utsidan med lite nya blomster samt nya blomsterlådor Alla blommor har jag köpt i vår lokala blomsteraffär på torget "Kajsas blommor".
En lila ljung modell stor 49kr



Cerisrosa Nejlika modell XXL 98kr


2st Prydnadskål modell kraftig samt något grönt hängande
dessa tre för 120kr

Så här ser det ut när mina grannar går förbi och tittar.



Imorgon den 24/8-2009 börjar min stora tjej i ETTAN. Vad stora dom blir fort, än annan minns själv när man börja första klass, man hade med sig den nya ryggsäcken med Bok/- och Bänkpapper i pennfack fast man ej kunde skriva eller läsa, storasyster hade ju det så man kunde ju inte vara ett dugg sämre då. Louvisa ville ej ha någon ny ryggsäck eftersom hon fick en röd Tous när hon fyllde år i januari. När jag och Daniel var i stan i torsdag hitta vi en rosa Tous handväska till henne istället, hon blev överlycklig.

Lycka till mammas kärlek nu när du börjar
ETTAN.
//KRAM

Inga kommentarer: