23 maj 2011

Oj oj......

Oj oj, vad tiden går fort nu var det ett bra tag sedan sist. Jag vet faktiskt inte varför jag uppdaterar så sällan men jobb och familjen tar den mesta tiden. Jag hoppas att ni andra har det bra där ute i dators världen. Vad har hänt här sedan sist kanske ni undrar? jo en hel del faktiskt, jag har besökt min läkare i Spenshult Kungsbacka och mina svullna leder har gått ner jätte mycket så medicinen jag äter verkar riktigt bra. Paulina den lilla skruttan börjar ta för sig mer å mer, söker kontakt med kompisarna på förskolan, å här hemma vill hon hjälpa till hela tiden som nedan på fotot, här klipper hon vår gigantiska gräsmatta.....

Hon är gärna med i köket oxå å rör runt i grytorna, fast där vill jag gärna vara själv och dona men det går ju inte alltid hem. För ett par veckor sedan var jag och Paulina på Plantagen och handla blommor till vår uteplats men vi kom hem med nya dynor och parasoll till ute möblerna.

Jag och Paulina var riktigt nöjda med vårt inköp eftersom vi båda tycker om ROSA så fick det bli det i år, även om maken min gärna ville haft blått så är det ju majoriteten som avgör sa vi och vi är ju tre tjejer....... och tjejer tycker om ROSA.
Hoppas ni alla får en trevlig dag, å själva skall vi kurera våra förkylningar.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: