14 juli 2010

Latmask...........

... så har man inte skrivit på ett tag igen jag är en riktig latmask jag. Nu har det gått 2½ vecka på min semester och vad har man gjort? INGENTING bara latat sig. Aldrig vill jag ha det så här igen att man inte har semester tillsammans. Vad är det för vitts att ha semester om man inte kan ha den ihop hela familjen i alla veckor. Tur hade jag, som fick en vecka inne i nästa period, så nu har vi en vecka tillsammans i alla fall. Fyra av dessa dagar skall vi vara på Bornholm med Daniels föräldrar. Det skall bli riktigt trevligt att få se något nytt, man har hört att det skall vara så fint där. Paulina och de övriga barnen på hennes förskola fick en liten uppgift utav fröknarna på förskolan inann de sluta att de skall ta med sig några foton och någon sak ifrån deras semester, tex sand, stenar, snäckor mm, så nu har vi här hemma laddat Paulina kameran med batterier och plockat fram små burkar, som hon skall packat ner i väskan nu när vi åker iväg till Bornholm. Paulina tycker att det skall bli roligt med en uppgift hon skall göra på "sin mestern". Vi har förstått nu här hemma att hon tycker om att få små uppdrag att utföra hon blir så glad och nöjd med sig själv då. Detta är något som vi föräldrar kommer att uppmuntra henne med här hemma.
Ha det gott så länge å sköt om er nu.

//KRAM

Inga kommentarer: