05 juli 2010

Tandläkaren........

Idag har jag varit hos tandläkaren det var 5år sedan sist jag var där, att jag gick dit beror på att jag bitit ur en gammal lagning. Jag var inställd på det värsta nr jag gick dit idag fast jag hade bara detta hål fast det var för stort för att laga så jag skall tillbaka i eftermiddag å dra ut den lilla rackaren. Nu har barnen börjat sin ledighet i från fritids och förskola, idag har det ju inte blivit så mycket gjort här hemma eftersom det är tandläkaren som gäller. I helgen som var så var den lilla hönan hos mina svärföräldrar, hon bada hela lördagen och bara myste med dem. Som jaghar skrivit förut så har vi ju en dotter med Autimsliknande tillstånd jag ahr nu börjat skrva av mig om hur jag hrupplevt den hä tiden med läkarbesök utredningar och allt. Jag har helt enkelt börjat ifrån dag ett då jag blev gravid den 25 november 2005 frm tills idag ev. längre får väl se när jag blir klar. Det är faktiskt riktigt skönt att få skriva av sig. Jag har oxå börjat skriva små sagor om paulina, utifrån verkliga händelser, får se om det blir något, någon gång.
Hoppas ni får en trevlig vecka nu i solen

//KRAM på er så länge.

Inga kommentarer: