26 juni 2010

ett tag sedan

...oj vad tiden går, det var ett tag sedan jag skrev här nu. Det har varit mycket här hemma så det är ju inte bloggen man prioriterat i första hand. Nu har jag äntligen semester i fyra veckor hoppas bara vädret håller i sig nu. Jag har fått tummen ur nu å fixa på utsidan här hemma jag blev riktigt nöjd om jag får säga det själv, bilder kommer. Idag på självaste midsommardagen tar jag det lugnt, bakat lite bullar som vi skall ha till våra små utflykter nu på semestern om det blir några kvar efter idag, barnen springer å äter hela tiden så de var nog goda då. Daniel han har tagit sig en tur med sin MC idag han kände att han behövde komma ut å köra. Vad är det för kul att bara ut å åka? han tänker nog samma sak när jag går bort till lilla jordlotten och rensar ogräs, det är liksom avkoppling på något sätt, det går inte att beskriva det är nog så för han med.

//KRAM ha det bra så länge så ses vi snart igen.

Inga kommentarer: