08 juni 2010

Sponsring............


... för en tid sedan kontakta jag ett företag med specialprodukter för vänsterhänta. Jag fråga om de kunde tänka sig att ställa upp och sponsra oss med lite produkter till Paulina som hon kan använda sig utav på förskolan eftersom hon är så grovt vänterhänt. Marcus som jag har mailat med nappa på ideén, så nu väntar vi på att det lilla paketet skall komma ner i brevlådan. Jag har berättat för förskolan där Paulina går om min sponsrings förfrågan, pedagogen tyckte det lät intressant, det kan ju vara fler som behöver dessa special produkter på förskolan. När jag satt och hade samtal med specialpedagogen på Habiliteringen nämnde jag detta för henna hon blev oxå nyfiken, för hon hade heller aldrig hört talas om att det fanns en butik på nätet med produkter för vänsterhänta, så när vi har testat skall jag medl. henne vad vi tyckte så kan hon ju rekommendera andra föräldrar till att handla därifrån.

TACK Marcus på förhand för att du ställer upp på oss.

//KRAM på er så länge.

Inga kommentarer: