16 juni 2010

BAKAR IGEN......

Så var det onsdag och jag skall jobba kväll, det är lite segt nu att gå hemma hela dan å vänta på att klockan skall bli 17 så man kan kommma iväg till jobbet. Vad göra denna fina soliga dag då? Jo jag satte igång å börja baka, idag blir det en sockerkaka med rivet citronskal i och en test kladdkaka med marabou polkachoklad i. Resultatet lägger jag ut lite senare. Igår var det skolavslutning här, nu har den stora tjejen gått ut ettan, vad tiden går fort. Undra om man skall sätta sig ner nu å ksriva sin överklagan till försäkringskassan ang. arbetshjälpmedel som de neka mig, jag behöver ju få iväg den snarat. Det är så svårt att skriva tycker jag så det blir rätt. Det bästa är väl att skriva det jag känner och tycker.

Ha en bra dag i solen nu.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: