02 juni 2010

JUNI

Vad tiden går redan inne i juni, snart är det semester å då får man slappa hur mycket man vill. I måndags var jag hos läkarn på Spenshult Kungsbacka där gick vi igenom mig hur det stod till mm. Jag har ju nu i 3½månad tagit Enbrel ett biologiskt läkemedel som skall hjälpa att bromsa och minska smärtan i lederna. Jag har haft sådana biverkningar så nu skall jag byta till ett annat bioloigiskt läkemedel som heter Humira. Hoppas bara jag får mindre biverkningar utav den. Funkar inte detta heller så finns det ytterligare ett biologiskt läkemedel som vi kan prova. Den sista tiden har jag inte mått så bra det har liksom varit så mycket kan inte sätta fingret på det, stress i kombination med oro kan göra att vem som hels ballar ur. Denna veckan har det känts bättre, haft lite längre pass på jobbet samt sluppit kvällarna det har gjort susen för mig. Jag vet att detta bara var något tillfälligt men det har känts bra i alla fall. Imorgon är jag ledig å då skall jag njuta med min lilla höna Paulina, senare på kvällen skall jag hem till min arbetskamrat "PILLAN" på kryddparty, det skall bli skönt med lite egen tid =)

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: