05 september 2010

Våran tjej dag........

... idag har jag och Paulina haft en riktig tjejdag vi har varit på Ullared och gjort slut på en hel del pengar, men kul har vi haft eller om man skall vara 100% ärlig så har jag haft det trevligt. Paulina tyckte det var jobbigt med alla människor som kom under tiden vi var där. Att prova kläder ville hon ej, jag såg en så fin vinteroverall som jag försökte få på henne, kom bara i med ena ben sedan börja hon skrika som en? jag vet inte vad. var bara att lägga ner det projektet, får göra ett nytt försök vid ett senare tillfälle. Vi kom hem med en massa andra skojiga saker Paulina fick sig ett pippi hus som hon har lekt med hela kvällen med sina figurer i. Nog om detta nu är det dags att kolla på tv:n en stund och invänta att de andra två skall komma hem ifrån Liseberg.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: