09 november 2010

Ledig och snö....

..idag är det dag nr två som jag är ledig efter att jobbat helg, jag hade stora planer för dagen att ta mig en tur Ullared för att köpa lite julklappar, icke blev detta av pga snön som kommer ner ifrån himlen. Jag har idag suttit på nätet för att kanske finna lite julklappar och jag fann en sidan som heter runns.se och där fanns det mytcket som skulle tilltala min stora tjej som tycker om super mario så det kommer att bli att gå in där igen och beställa lite.
Jag måste berätta, att nu i helgen när jag jobba så vet jag inte riktigt vad som tog åt min kära make. I lördags hade han storstädat så gott som hela lägenheten och tvättat 3 maskiner tvätt. I söndags stod han för matlagningen utöver att han städa färdigt samt tvätta sängkläder. Jag var tvungen att fråga vad som tagit åt honom eftersom vi varit tillsammans i 11½år och han gjorde allt detta på en helg, okej att han hjälper till men inte så här mycket. Han svara på min fråga att han tycker att jag inte behöver göra allt jämnt. Åter till middagen vi fick den var kanon god han hade gjort söndagsstek med potatis å gräddsås och morötter, det var godare än den jag gör

//KRAM på er så länge.

Inga kommentarer: