27 april 2009

En ny dag.......

Hej hopp,
Idag är det måndag och man är åter på Spenshult, Aktiviteterna drog igång direkt när vi kom, (Jessica och jag). Jessica var så gullig och plocka upp mig på stationen i Halmstad så slapp jag sitta på bussen, jätte KRAM till dig för att jag fick åka med.

Just nu har jag mina tankar i en annan värld, vi håller just nu på med en stor utredning på vår lillhöna och den 16 juni skall fi få alla svar. Vi vet att hon är född med en så kallad MIGRATIONSSTÖRNING honnes högra hjärnhalva är missbildad, hon saknar en del basalaganglier samt talamus i hypotalamus, hon har även beteende avvikelser. Det är verkligen konstigt att bara vi föräldrar ser hennes olika beteenden och inte våra nära och kära omkring oss. Vill det inte se? Blundar de? På BNK BarnNevropsykiatriKliniken i Göteborg där vår utredning äger rum ser en del. De är helt underbara där, vi har fått ett så underbart bemötande utav dem vilka proffs de är. Det är inte så lätt att vara här på Spenshult när man helst utav allt vill vara hemma i Göteborg. Jag vet att hon har en far som ställer upp till 100% fast jag är ju den jag är måste ha koll på allt som sker runt omkring. DANIEL JAG ÄLSKAR DIG! Eftersom jag är här nu, så kommer vi få tättare träffar när jag kommer hem, vilket kommer att resultera till att jag komemr att bli sämre igen, detta är inget jag vill. Hoppas de kan sjukskriva mig när jag lämnar detta place.

//KRAM till Er alla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du!!
Jag tror att dom märker vad som händer och vad det är, men de bryr sig inte om det, för det spelar ingen roll dom älskar henne för den hon är(dom bryr sig).... Jobbigt ibland och gå igenom sådant... finns här om det är något jag kan bistå med miljoner kramar till ER/ THERESE.P