17 april 2009

Fredag, hemfärd över helgen

Godmorgon,

Idag är det fredag och jag skall få åka hem till mina där hemma.................... längtar
Nu är jag inne på 3:e dagen på Spenshult och jag är fortfarande mycket trött och har väldigt ont i kroppen, det går väl över snart får vi hoppas. Kroppen är ju inte van att arbeta på detta sätt som den gör här.
Igår skulle jag ta prover på morgonen, gud vilken underbar ssk det var som tog dem. Tack för samtalet och de goda råden du gav mig. Kram till dig JANE!!!!!!

TREVLIG HELG ALLA simma lugt nu.

1 kommentar:

jane sa...

hejj Gunilla
Jag hoppas att resan hem gick bra. Det var inte meningen att du skulle bli såå ledsen när jag sa hejdå, hoppas att du inte tog illa vid dig.Känner bara såå för dig och din familj.Jag hoppas att allt ordnar sig till det bästa för er alla. Glöm inte bort och var stark i din tro att lilltösen är ert unika barn som ni känner bäst, låt inga köra över er eller ha möten som ni inte har blivit inbjudna till, hon är ert underbara, speciella barn.
Glöm inte bort er själva som ett par. Varma tankar/kram jane