29 april 2009

kul på hjul.....

I måndags åkte vi tjejer (Jessica, Anneli & jag) in till Halmstad för att shopa och äta en bit mat. Jessica och jag gick och vandra och handla, Anneli träffa sin kompis Robin, en trevlig prick.
Eftersom jag är inne i min rosa period så gick jag och spana på sådant, tänka sig jag handla inget i den färgen då. Efter ett par timmar på stan gick vi för att äta vi hamnade på ett ställe som heter GASTON tror jag? När vi satt där kom det in en kille jag jag tyckte jag kände igen på något sätt, han var vanligt klädd så han stack inte ut i mängden, jag tänkte länge och väl vem kan han vara? till slog det mig och det gjorde ont med, det var ju FREDRIK LJUNGBERG, han såg helt ok ut. Senare på kvällen fick vi reda på att han äger det stället vi var på och käka. Jag tog en pizza den super god det var länge sedan jag åt en pizza som var god, den får fem pizzor av fem möjliga. Dit kommer jag gå igen och äta när jag kommer till Halmstad i sommar.

Igår tisdag var det en vanlig dag på Spenshult, jag blev kallad för pippi, med all rätt hade två foffsar och var väldigt barnslig, kul var det de äldre fick sig ett par goda skratt. Tur att någon kan bjuda på sig själv. Senare på kvällen var jag & Jessica ute och gick i skogen vi gick 3 av 4 slingor de har totalt gick vi 3km och idag känns det i hela kroppen. Är trött och slö fast det kan nog ha med solen att göra med.

Idag är det onsdag och vi skall till ULLARED igen, vad kul vi skall ha, Handla lite ROSA igen.....
Jag kämpar för att bli klara med mina ankor Märta och Louise tills på torsdag nästa vecka när jag beger mig hemåt igen, eftersom jag har ont i mina händer så tror jag inte att de blir klara, när de är färdiga så kommer jag lägga ut en bild. Nu får jag återgå till min träning så.......................
//KRAM

Inga kommentarer: