30 november 2009

Pyssel och myssel..............

I veckan som gick var det ju dags att börja förbereda inför julen, byta gardiner sätta upp stakrna i fönstren, pysselkväll i vår Brf förening. Veckan som gick, gick väldigt fort vart tar tiden vägen.
Fördrra helgen var vi ute och köpte nya panellängder till köket Daniel ville ha svarta julgariner i år, de blev dem som jag visar på bilden, jag fann dessa på Klädkällaren, man kan finna mycket snyggt där i gardin väg. Både jag och Daniel är nöjda med inköpet.

Har gjort en liten julgrupp som får pryda borden...
ljusetdekorationen gjorde jag på pysselkvällen.


Halsbandet gjorde jag igår till en arbetskamrat, som beställde detta utav mig för ett par veckor sedan. Jag hoppas Birgitta blir nöjd och får mycket användning för det. Har gjort ett snarlikt till en annan arbetskamrat som hade sitt till ett bröllop, det passade perfekt till hennes klänning hon hade på sig.

//KRAM

Inga kommentarer: