15 november 2009

Söndags mys...............

Idag är det söndag hela dagen lång, denna dag brukar ju vara så tråkig, så idag bestämde vi oss för att ha söndagsmys hela dagen för i mån skall jag till Spenshult och operera min höger arm. Vi har myst och åter myst inte gjort något vettigt alls fast vi borde. Louvisa ville att vi skulle baka bullar som fikamys, så det fick det bli.
Westerlin kökets BULLAR
Westerlin kökets första LUSSEBULLAR
Dagens bullar blev riktigt stora och goda, det har clivit mycket bak i Westerlin köket denna vecka, i onsdags hade vi föreläsning på jobbet och då hade jag bakat mjuk pepparkaka och en chokladkaka med hallon och blåbär. Jag tror att de tyckte det var gott det gick åt ialla fall. Igår skulle vi hem till Daniels syster med familj på middag och då gjorde jag en sockerkaka med smak av apelsin, den gick hem med. Nu tar det nog ett par veckor till nästa bak period.
Igår när vi var ute och hanlade lite så köpte jag en liten radio till köket, det kan vara skönt att ha något att lyssna på när man står där och fixar och trixar, denna lilla vän fann jag på Biltema för 99kr, fast jag hade först spannat in en liten ROSA radio ifrån Tivoli Audio för ca 2000kr lite dyrt tyckte jag. Den jag köpte på biltema ser nästan lika dan ut de hade ingen rosa så jag köpte en svart och den passa in riktigt bra i köket.

Min lilla svarta radio


Den lilla rosa jag ville haft ifrån början
Bilden har jag lånat ifrån Tivoli Audio´s hemsida
www.tiviloiaudio.com
//KRAM

1 kommentar:

jenny sa...

Lycka till i morgon. kram J