12 april 2010

Börjat jobba

Idag har jag börjat jobba 50% igen efter att varit hemma i 5 månader. Det var skönt att komman igång igen men vad trött jag blev efter 4timmar på jobbet. Gick och hämta Paulina tidigare idag så tog vi oss en liten glass på torg "den var god". Vilket väder vi fått det är helt underbart i helgen fixa vi på altanen så nu kan man sitta där ute och njuta.
Börjar man bli tant eller? Igår när Daniel släckt lampan för att sova hämta jag garn och en virknål och börja virka, täckte ge mig på att göra en filt till Paulina´s docksäng. Emma som dockan heter vill ha det sa hon i helgen, man kan ju inte be andra hela tiden så jag tänkte att jag får väl försöka. Vi får se hur resultatet blir.

//KRAM på er så länge

1 kommentar:

Lena sa...

Det e super kul att ha dig tebax på jobbet !!!! :)