07 april 2010

Sjuka sjuka bort............

Hej hopp, nu hoppas jag att sjukdomarna är borta för ett tag. Själv känner jag mig mycket bättre fast inte helt helt hundra. Paulina, undra vad som pågår i hennes kropp hela förra veckan hade hon hög feber vecka innan dess var det vattkoppor. Igår när jag hämta henne och kommit hem kolla jag tempen som vanlig då var den 38 igen. Vad skall man göra? hon kan ju inte vara hemma hela tiden hon är ju pigg. Under de senaste två veckorna har lill hönan tappat 2kg vilket syns väldigt tydligt, men som tur var ställde hon sig på vågen imorse och då visa den uppåt igen och inte ner. Imorgon skall Paulina på utflykt med förskolan de skall klappa havet och de skall ha en matsäck med sig hon ser verkligen fram emot detta jättemycket.

//KRAM

Inga kommentarer: