10 maj 2010

Helgarbetet är över :0)

Så var pass nr4 över för denna gång, det känns i hela kroppen att vi har en tung period just nu. I hemtjänsten går det ju upp och ner hela tiden, vilket är roligt. Nu är man ledig i dagarana två och mycket står på schemat. Imorgon tisdag kommer de och sätter upp bommar in till vår förening. I och med detta hoppas vi att bilkörningen minskar inne på våra gårdarna. Eftersom detta är mitt projekt i styrelsen så behöver jag finnas tillhands när arbetarna kommer. På onsdag skall lilla hönan Paulina gå och klippa sig, detta ser hon fram emot. Hon tycker om att gå till "frisyren" som hon kallar det. Sedan hoppas jag att jag kan vara borta på lilla jordlotten en stund så jag kan så lite till och sedan sätta dit mitt växthus som min älskade make har byggt till mig och mina grönsaker.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: