06 maj 2010

Vad händer idag?

Vilket härligt väder det är ute idag, Paulina och jag skall ta en liten sväng med cykel å äta glass tror jag eftersom vi båda är lediga. Sedan har jag tänkt att baka lite efterrätt och det kommer att bli rabarberpaj med vaniljsås, hoppas den kommer att smaka bara. Idag skall maken gå på fotboll IFK - AIK hoppas bara IFK vinner nu, jag börjar bli lite less på att ha en grinig gubbe hemma efter varje förlust i detta avsende kommer han aldrig bli vuxen. Jag älskar ju honom för den han är. Vad skall jag göra? Daniel vill ha en motorcykel igen, han har hittat än och pengarna har vi men ingen utav oss övriga i familjen vill åka med där bak. Jag har sagt det är ok att köpa en om han vill men han vaklar, för när skall han få tid säger han. Vi får se vart denna lilla motorcykel saga slutar. Nu kallar den lilla hönan på uppmärksamhet så det är bäst att jag går dit.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: