03 augusti 2010

100% och BNK

Så har man börjat på 100% igen efter att varit sjukskriven helt i 4½ månad och ½tids sjukskriven i 4½månad, det känns faktiskt riktigt skönt att komma igång igen. Hoppas bara kroppen håller för detta annars vet jag inte vad jag skall ta mig till. Än har jag inte fått något svar på min över klagan om arbetshjälpmedel men det kommer väl.
Idag tog jag äntligen mod till mig och ringde BNK ang Paulina vi okar inte med hennes högspidande jag, hennes vredes utbrott, aggrisivitet som kommer och går hela tiden. vi ser ju på henne att hon inte orkar själv att hon mår dåligt, självklart kan det ju bli bättre när hennes rutiner blir normala igen men när de ändras då vad händer då. Vi kommer att ta upp diskutionen med hennes läkare om medicinering detta är absolut inget vi helst vill men vi tänker på henne, detta kanske är ett normaltillstånd för ett barn med Autism liknande tillstånd? vi vet inte eftersom vi är inne i processen för första gången, men vi måste ju orka hela familjen.

//KRAM på er så länge......

Inga kommentarer: