23 december 2009

Dagen före.............

Snart är det den 24:e och då kommer tomten om man varit snäll. Idag har barnen varit upp och ner, man var säkert sådan själv när man var liten det är inget jag minns så här på rak arm. Vi får hoppas att julafton blir en bra dag för oss jag är tät i näsan och allmänt trött, Daniel har ont i halsen tät i näsan och ont i örat, inte bra inte bra fast han är ju bara 3,5år så var med skall man begära utav sin man. Jag hoppas barnen blir glada för sina julklappar den kommer att få imorgon utav oss. Den stora kommer att få sitt önskade WII och den lilla kommer få Timmy Lamm skolhus som hon kallar det, synd att det inte fanns i Sverige utan jag fick beställa det ifrån England. Jag hoppas alla får det dom önskar sig, för det är ni värda.

GOD JUL ÖNSKAR GUNILLA

//KRAM

Inga kommentarer: