19 december 2009

Myssel............

Vad tider går fort så nu före Jul, mitt huvudbry har lagt sig och lillhönan kommer att börja på blåsippan med sina kompisar ett bra beslut tycker vi här hemma. Datorn våran har varit hos kompis Lasse och blivit julfin med lite nya program, det jag inte har nu är mitt bra program för att lägga in kort så det får vänta ett litet tag till. Veckan som gått har Paulina haft öron- inflammation och blivit drottning av Saba.
Iadag lördag har vi mysslat hemma med både det ena och det andra Daniel har satt upp en klädstång och två tavellister och varit i tvättstugan och tvättan 5 maskiner, själv orkar jag tyvärr inte göra så mycket knäna värker så, armen börjar bli bättre nu dag för dag. Det jag gjort idag är att jag köpt julklapp till min syster satt ihop en IKEA stol som heter stefan.
Har kollat runt på datorn efter en gitarr till Louvisa i 8-års pressent hon vill börja spela, så vi tänkte att hon kunde få en att öva på inann hon startar i kulturskolan till hösten, vi har nog funnit en som vi skall köpa till henne på MUG en Yamaha c40 el c45 tror jag den hete, den kosta under tusen lappen,Vi har även kollat i två butiker oxå och båda rekommenderade samma gitarr så det får väl bli en sådan, för tillfället spelar hon på Paulinas rosa Ukulele.

//KRAM

Inga kommentarer: