28 december 2009

ensam.....

....... vad lugnt och tyst jag har det jag riktigt njuter av att få vara ensam och bara få göra det jag själv vill. Jag har suttit och pysslat idag, det har blivit en del hängsmycken till halsband. Skall även försöka göra ett halsband som jag skall ha på mig till Nyår när vi skall till våra goda vänner familjen BLOM
Just nu är jag lite sur på datorn för mitt foto program fungerar inte så jag kan inte lägga in några bilder på bloggen, man vill ju gärna visa upp saker man gjort.

Så är 2009 år till ända och snart går vi in i 2010-talet, vårt år 2009 har varit ett tufft år med många utredningar med Paulina och besked med diagnoser, vilket jag tycker är väldigt skönt att det är över. Sedan har det varit mycket med mig själv oxå först 3 veckor på rehabilitering på Spenshult, 6månader med cellgifter som skulle häva mina inflamationer i de stora lederna, utan gott resultat. Op av höger armbåge som känns lyckat. Det som kommer att ske under 2010 är att jag kommer op mina knän för att få bort mina inflamationer,vilket jag hoppas att det lyckas. Min önskan för 2010 är att jag skall kunna arbeta 100% igen samt slippa alla smärtstillande piller jag tar idag.

Ha det gott så länge..........
//KRAM

Inga kommentarer: