02 maj 2009

Bränd 1:a maj

Att JAG aldrig lär mig att ta på mig solskyddfaktor på kroppen när det är sol ute, att göra en lång historia kort för ca 15år sedan brände jag ca 75% av min kroppsyta i ett solarium, skulle sola för försa gången och jag låg i 30min, det jag inte visste var att de precis hade bytt till nya och mer effektiva rör. Att sola 30min första gången det gör man inte, som sagt ung och dum. Efter denna lilla olycka klarar jag ej att vara i solen för länge, det bästa skyddet för mig är sängen eller sunblock for kids fast det bränner jag mig utav en då. Nu är jag ju äldre och dum.

Jag var ute nästan hela dagen igår och pilla i rabatten, stod med ryggen emot solen kände inget förän på kvällen när det var dag att sova bilderna nedan talar för sig själv, igår var det rödare.

Som sagt, skall man vara fin får man lida pin..... eller?
//KRAM

Inga kommentarer: