06 maj 2009

Många tårar......

Idag är och var det många som lämnat Spenshult efter sina tre veckor här, nu var deras tid ute och imorgon är det jag som beger mig hemmåt igen.
Jag var hos läkarn idag när de hade rond, det värsta var att det var 3st jag trodde att det skulle vara en. Den manliga läkaren hade inte något trevligt bemötande han var lite hånfull, det blev lite för mycket för mig så tårarna bara rann nerför kinden. Han blev lite irriterad att jag inte kunde svara var jag hade ont, det är svårt att svara på jag har ont överallt känns det som. Han börja vicka på min stela armbåge hade inte ont när han tryckte utan nu 1 timma efter smärtar det för fullt. Jag vill bara skrika ut L.... j.... fast det löser ingenting.
Jag skriver mer sedan när jag kommit hem till min lugna vrå.

//KRAM

Inga kommentarer: