21 maj 2009

Tvättbräda och hönor

Jag måste berätta att jag har en underbar och granne, hon vet att jag tycker om äldreprylar och det gör hon med, eftersom jag är den ända i vår familj som tycker om att gå på loppisar så blir det inte av så ofta. Så härom dagen kom hon med en tvättbräda till mig detta är en utav de saker jag velat ha ett tag. den är ju charmig som den är men, jag har tänkt att måla den vit. Hon har vid ett tidigare tillfälle kommit med en tallrikshylla och en melitta tratt i porslin.
Idag när tjejerna skulle klä på sig var det ett måste att ha kläder i samma färgskala och de båda skulle ha klänning. Det är inte alltid så lätt att få det man vill fast idag lyckades vi ganska bra tycker jag fast Paulina kunde ju le istället för att göra denna min hon gjorde.
Louvisa & Paulina
våra
Gullhönor
//KRAM

Inga kommentarer: