03 maj 2009

Dagens middags tips kvart i fem

Att komma på middag kan vara jobbigt ibland, helst när inte alla äter det man står och lagar, så idag fick det bli en buffé det brukar ju för det mesta finnas något för alla.
Idag kan jag rekommendera Er Pippi´s lilla villavillekulla buffé


Vitlök, rosmarin´s marinerad
kalkonbröst i lite tjockare skivor
Grillad flintastek i BBQ marinad

Fetaost med marinerad
soltorkadtomat


Hemmalagad potaissallad av
sparispotatis

Pastasallad med ruccola, soltorkadtomat
tomat, salladslök och gurka


Tillbehör till menyn är smör, bröd och en vitlök,- gurksås. Låt Er smakas.
//KRAM

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack snälla för rara ord hos mig!

kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

åå så roligt att hon gillar mössan...hon är sååå söt!

Visst kan jag försöka med det...mejla mej bara när det blir aktuellt så ska jag se vad jag kan göra...

Ha det bäst!
Kramizz Nilla