03 februari 2010

Nybakat

Idag har jag och paulina bakat lite, det blev bullar och hönökaka. Bullarna tyckte Paulina väldigt mycket om, hon ville ha mer och mer. Nu har hon varit hemma i tre dagar för sin förkylningoch imorgon skall hon gå till förskolan igen. Det skall faktiskt bli lite skönt med egen tid igen.




Nu i eftermidddags fick jag samtal ifrån stödfamiljsenheten, de har hittat en familj till Paulina, som skulle vilja ha Paulina en helg i månaden. Vi har tills på måndag på oss att bestämma oss om vi vill gå vidare och träffa denna familj eller avböja. Jag känner mig splittrad inför valet. Jag och Daniel får ha många samtal de kommande dagarna så vi verkligen tar rätt beslut.

//KRAM på er så länge.

1 kommentar:

bagerskan sa...

Hej hej!
Dom där bullarna såg inte helt fel ut... nu blev jag sugen på att baka kanelbullar! *ler*
Tack för din fina kommentar, kram Karin