23 februari 2010

Sjukt barn å lite bakning....

Så var det dax för den stora att vara sjuk, inte för att hon är det ofta men det är så tråkigt när man har så mycket annnat inplanerat att göra och fixa med. Vi var på vårdcentralen idag och där konstatera de att hon hade halsfluss :~( tyvärr, så det kalas som vi tänkte ha imorgon blir inte av, det är inte så kul att gäster när inte hela familjen inte mår så bra. Jag fyller ju år nästa år med. Fast saningen å säga så är jag inte så mycket för att bli firad har aldrig varit så förtjust i det. Men baka tycker jag om men det vet ni nog vid det här laget. Har bakat en kaka som heter Magdalenas Citronrutor, receptet hitta jag på Balders Hages Blogg länk finner du till vänster under Butiker. Idag skall jag bjuda på dessa goda rutor när vi skall ha förberedande styrelsemöte. Sedan fick det bli lite bullar Louvisa lade huvudet på sne och fråga, vad gör man inte för sina små godingar?

Magdalenas Citronrutor


Helt vanliga Kanelbullar


//KRAM på er som läst

Inga kommentarer: