10 februari 2010

Tuffa dagar..........

Sedan jag skrev sist har det varit många tuffa dagar, Paulina vill inte sova på kvällarna hon är ju riktigt trotsig nu men det har ju med åldern till. Vi hade ju ett beslut vi skulle fatta hemma om vi ville ha stödfamilj till Paulina eller inte, efter många samtal oss emellan tog vi beslutet att tacka ja till ett första möte. Detta möte skall vi ha på fredag den 12:e, det skall bli spännande, Vi pratar en del med Paulina om detta jag vet inte om hon förstår så mycket utav det men en del fastnar nog. I detta läget saknar jag faktiskt pedagogerna på fd. Prästkragen som Paulina hade där kunde man prata på ett annat sätt än idag. Jag saknar stödet och råden.
Vad har hänt med mig själv då sedan sist? Jo jag har varit hos läkaren i kungsbacka som skall sätta in nya mediciner som skall ta 3-4 inann jag har full efekt så jag har fått förlängd sjukskrivning till den 15/5 undra bara vad försäkringskassan kommer att säga? Det är fruktansvärt tråkigt att gå hemma men jag orkar bara vara igång max 4timmar om ens det.
Idag skall jag int till jobbet en stund på apt så jag håller på att baka morotsmuffins till min arbetskamrater hoppas de blir bra, undertiden jag skriver så gräddas de i ugnen så jag fotar och lägger ut senare.

//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: