15 mars 2010

Måndag och JAG:et

Vad är det som är på G i min kropp? I fyra dagar nu så har jag varit till 75% smärt fri jag har varit ute och cyklat prommenerat mycket, kommit ur sängen utan att hålla i mig överallt. Jag har helt enkelt börjat bli lite smidigare, hoppas bara detta får hålla i sig ett tag nu, jag måste försöka behärska mig själv oxå, jag vill ju göra så mycket som jag inte kunnat göra på så länge, inga bakslag här inte om jag själv får be. JAG känner mig så glad och lycklig och jag unnar mig själv detta. Det är ju faktiskt inte kul att känna sig sur och bitter,vilket har varit vardagsmat för mig det senaste året. Nu har jag inte tid att sitta framför datorn längre behöver pilla lite med sakerna som skall säljas på loppisen på öppna förskolan på lördag.

//KRAM i massor

Inga kommentarer: