24 mars 2010

Party ala BH.......



Igår kväll hade jag lite egen tid, jag var på BH & Underklädesparty hos en granne. Det var en mycket trevlig och givande kväll med många skratt. Kathrine som tjejen heter som höll i det gav väldigt mycket av sig själv och hon visste vad hon tala om. Jag och många med mig går ju bara till HM, Lindex eller Kappahl köper en Bh som man tycker sitter bra och gärna till REA pris. När jag gick till detta party hade jag inställningen inte allt som man köper på party är så dyrt. Självklart så kosta Bh:arna lite grann men det var det värt, tänk att försäljaren kommer hem till dig och hjälper till med att provar ut så du får den Bh:n som passar just dig hon hade en hel del där på klädstången.
Företaget som underkläderna kom ifrån heter PXC underwear. Gå gärna in på http://underbart.dinstudio.se och läs mer.



Bilderna som jag visar idag, har jag fotat ur den broschyren vi fick på partyt igår.

//KRAM på er så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej...Nu har jag hittat hit! Vilken trevlig blogg och Stort Tack för den fina beskrivningen...visst hade vi kul!

Kram Katrhine