01 mars 2010

mars..... är en VÅR månad

Nu är vi redan inne i mars och årets första VÅR månad. I helgen fick jag lust att köpa och byta gardiner i köket, denna gång ville jag ha lite romantiskt och lantligt och gärna ROSA, fann inte riktigt det jag ville ha, men dessa är jag super nöjd med ändå, det blev väldigt ljust i köket men det är väl inte så konstigt när jag har haft svart och grått den sista tiden.



Igår hade jag lite kalas för Daniel´s familj, jag bjöd på hemmagjort smörgåstårta och smulpaj, alla tyckte det var gott och det är ju roligt när man stått och grejat
i köket halva dan. Att jag aldrig lär mig, har jag gjort för mycket dagen innan så får jag sota för det dagen efter vilket jag får göra idag. Aj aj och åter aj ifrån topp till tå.



//KRAM på er så länge

Inga kommentarer: