20 februari 2011

Hejsan....


Hejsan där ute det var ett tag sedan nu jag skrev. Jag tänkte jag skulle göra ett försök till att hålla bloggen vid liv, vi får helt enkelt se hur det går, tiden får utvisa vad som händer.
Jag hoppas ni alla har haft det bra de senaste månaderna , det har jag haft till mestadels av tiden skrev sedan jag ett inlägg sist.

Som vanligt är det mycket på gång här hemma. Imorgon är det dags för ett besök på habiliteringen med Pulina vi skall få träffa hennes läkare och hennes nya specialpedagog, detta möte ser jag verkligen fram emot. Om en månad skall vi börja i en lekgrupp på Habiliteringen vilket jag ser verkligen fram i emot eftersom Paulina har problem att komma igång att leka med sina kompisar på förskolan, när hon väl är inne i leken så avslutar hon den väldigt fort eftersom hon helst vara med pedagogerna. Meningen är ju att hon skall leka med sina kompisar och inte pedagogerna . Hemma är det ju nästan samma sak hon vill ju hellre vara med oss vuxna mer än att leka på sitt rum med sina saker, nog om detta.

Idag har jag testat att baka en ny kladdkaka med vitchoklad och nougat i den föll inte mig på läppen men det gjorde det för de andra, nästa gång kommer jag prova med mintkrokant i och den kommer jag att bjuda på, på tisdag för då kommer jag att få lite lunch gäster.... mer om det kommer på tisdag då kommer jag att ge er hela lunch menyn.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll för det skall jag ha.

// KRAM på er så länge....

Inga kommentarer: