28 mars 2011

Ledig....

så är man ledig i dagarna två å skönt skall det bli, idag händer inte så mycket bara ta det lugnt och slappa jag orkar inte ens ta hand om hemma sysslorna heller det får bli en annan dag. Idag har jag och Paulina firat min pappa på hans födelsedag, han blev mycket glad för sina blommor han fick utav oss. I morgon är det dags för min syster yster att bli hela 4o år, å själv har man ett par år tills dess, fast tiden går ju fort när man är lycklig.
Denna helgen har jag jobbat och då har D börjat greja i hallen inför de kommande skjutdörrarna som skall få flytta in hos oss, resultatet kommer jag lägga ut här på bloggen. Jag sitter här och gäspar för fullt man kanske skulle ta sig en liten lur på soffan innan den stora tjejen kommer hem.

//KRAM på er så länge....

Inga kommentarer: