07 mars 2011

vad har hänt....

Den gångna veckan har ju gått hur snabbt som helst trots jobb och VAB dagar. Paulina den lilla hönan vill ju inte bli helt 100 så idag blir det ett besök till vårdcentralen med allt vad det innebär, jag vet att det är många som är sjuka och länge och jag börjar bli väldigt trött på det här nu att aldrig få vara frisk. Veckan som var så delade jag och Daniel på att vara hemma å idag är det jag sen får vi se vad som händer, vi får väl reda på att det är ett virus å inget att göra för det är ju så det brukar vara. Gud vad gnällig jag kände mig nu igen.... Vad har hänt mer den här veckan då? jo vi har tapetserat klart fondväggen i vardagsrummet och nu på fredag kommer soffan JIPPI vad det skall bli kul, tänk att man går å längtar som ett litet barn på julafton, hoppas bara att det blir som vi tänkt oss nu.... Igår var jag inne och jobba en liten stund på förmiddagen det var kort om folk, å sanna mina ord det är inte kul å inte vara tillräckligt med personal på en helg i Hemtjänsten.
Hoppas ni andra har haft en trevlig vecka där ute och kommer att få en, för våren börjar ju komma smygandes runt knutet och vår är det för mig för igår köpte jag mig 4st Pelargon sticklingar hoppas nu bara att jag fixar nu att driva upp den till sommaren nu så de kan stå i trädgården och blomma vackert för oss.

//KRAM på er så länge....

Inga kommentarer: