09 mars 2011

Snöstorm....


.... vart tog våren vägen? det kan man undra över. Här har vi fått snöstorm ute vilket jag inte tycker om men tyvärr kan man ju inte råda över vädrets makter. Alla dessa väder växlingar tycker absolut inte min kropp om att från ena dagen var ok till att andra dagen inte veta varken ut eller in. Idag är det en sådan dag som kroppen inte vill vara med till 100% men det får gå, sedan är jag ju lika enveten som en gammal GET jag vill inte vika ner mig skall hålla humöret uppe tyvärr räcker det med ett litet nederlag så är det kört och då känner man sig ännu sämre i kropp och leder.Igår fick jag redan på att det är dags att för mig att börja jobba kväll igen vilket jag inte ser framemot med tanke på Paulina och hennes rutiner som är på kvällen, jag visste ju att det var på gång igen med kvällarna eftersom behovet styr på jobbet men inte så snabbt. Förskolan blev inte speciellt glada eftersom ett schema byte skall vara inne hos dem senast 4 veckor före start. Nu kallar den lilla damen på uppmärksamhet dags att lägga pussel igen så mina vänner håll i hatten idag så ....

//Kram på er så länge....

1 kommentar:

MiniGerdan sa...

Jag har också känt av väderomslag. Dock kom det bara snöblandat regn, men det räckte.

Hoppas du mår bättre idag. kram