01 oktober 2009

En ny månad.....

så var september til enda och oktober står för dörren, kallt ute och varmt inne. Agendan för denna månaden har redan börjats fylla på, innan denna vecka slut skall jag ha kortat ner ett halsband göra ett par örhängen till halsbandet. Nästa vecka skall jag till habiliteringen igen för att få resultatet på paulinas PEP bedömnig samt gå igen våra önskemål med habiliteringen. Den 20/10 skall jag ner till Spenshult i Oskarström för en ortopedi bedömning av min högerarm som bara blir sämre och sämre för dag, jag överväger att sjukskriva mig själv jag pallar inte riktigt mitt jobbet just nu, vi får se hur länge jag står ut , min familj är helt underbara att de står ut med mitt gnäll hemma om allt.

Som de flestaq vet i min omgivning så har ju jag och min stora höna Louvisa varit i London i två dagar och shoppat en del.Det mesta var faktiskt till henne, så när vi var ute och gick såg vi denna härliga skylt mannen med det stora M:et de har visst en musical/ hyllning för honom. silver jackan som är på bilden var gjord i runda metall plattor som rörde sig i vinden.


NYA BILDER PÅ FAMILJEN
WESTERLIN

Paulina ligger och gottar sig i vår säng
och kollar på TV:en

Louvisa och jag

Min älskade make med sin nya tröja med
IFK tryck på


//KRAM

Inga kommentarer: