10 oktober 2009

TRÖTT.....

.. jag känner mig så trött, att inte kunna få sova en hel natt börja ta på krafterna, först har man en högerarm samt kropp som ständigt värker, samt en liten dam som inte vill sova hela natten i sin säng, hon kommer ca 02.30 varje natt å där ligger hon och dansar runt och sparkas, efter ett X antal veckor så sätter det sina spår, eftersom jag har min ständiga värk hela tiden gör den så att mitt hem kommer i andrahand vilket jag inte tycker om eftersom jag är en pedant och vill ha ording och reda omkring mig att se sitt hem falla samman gör mig otroligt grinig.

Jag har denna vecka varit hemma och VAB:at med Paulina, vi lekte häxa och fe, gissa vem som var vem? tur att man sparat lite lekkläder efter Louvisa som Paulina kan lekte med nu.

Pulina vår egna lilla Fe......
Under veckan köpte jag en ny natt lampa till Paulina i stor tro på att nu sover hon i sin säng hela natten om dne är tänd icke sa nicke inte hon inte,bättre att sova hos oss tycker hon.
en rosa SVAMP köpt hos fröknarna bus i Kungälv
som sagt tålamodet är ju inte det bästa, mina döttrar bråkar varje gång vi skall äta, fika mm om att ha samma färg på glaset, så idag åkte vi till min favo affär Bagaren & Kocken och köpte dem var sitt glas, de fick välja färg själva så nu hoppas jag på att de slutar bråka om detta.
Louvisa valde lila, Paulina valde blågrön och jag valde rosa Daniel fick inget för han är ju kille och inte vill dricka ur plast, jag köpte även en slicketpott och slickepotts sked i ROSA.
Muggarna kommer ifrån Rice.dk
&
slickepottarnakommer ifrån Bagaren & Kockens egna märke.

//KRAM

Inga kommentarer: