13 oktober 2009

Inbjudnings kort..........

Ett litet tag nu har jag försökt att få ihop några inbjudningskorttill min Daniel´s 35-års middag som han kommer att ha den 5-dec i år, eftersom jag har min inflammation i armbågen så kan jag inte pyssla så långa stunder utan 10 minuter då och då, så tur att det inte var så många jag skulle göra.
Utsidan före pimpning
Inbjudan inne i kortet

Färdigt kort för utskick till gästerna
Färg temat för middagen kommer att gå i "isblå, silver, vitt och svart"
Jag har många ideér och saker kvar att fixa, att jag är ute i så god tid beror på att jag eventuellt kommer att operera min höger arm snart och då blir det inte mycket fixat, Daniel hjälper mig så gott han kan fast jag vill ju göra på mitt sätt. Detta är något han är medveten om. Nu på lördag kommer vi att provlaga trerätters menyn vi skall ha den 5 dec och en test patrull har vi bjudit in för att avgöra om det är något vi kan bjuda på. Kommer inte lägga ut bilder på det eftersom det skall bli en överraskning till gästerna denna dag.
Paulina har suttit och lek med datorn, hon har hjälp Byggare Bob att färglägga hans hus titta vad fint det blev, hon är jätte stolt mammas lilla trollhöna


//KRAM


Inga kommentarer: