06 oktober 2009

Ojoj vilken dag...... och med tävling

Vilken dag det varit idag, många stenar börjar komma till sin rätta plats i pusslet, och lättare blir det för varje sten som faller rätt. Vart tar tiden vägen när man är hemma och VAB:ar idag har vi varit och tagit kort på Paulinas förskola sedan var vi på Habiliteringen och fick resultatet på Paulina´s PEP bedömning, den var mycket positiv, fast det är lite små saker som behövs jobbas med och det skönaste med informationen jag fick var den att jag fick bekräftat att så vi känner med hennes svårigheter de såg de med, så nästa steg är nu att dra igång med bilderna och detta kommer att ske inom ett par veckor skall bara prata med Paulinas ansvarspedagog på förskolan först samt specialpedagogen. På tal om förskolan så har vi lämnat in en ansökan om byte av förskola för Paulina, med önskemål from den 1/11-2009, fast det kommer vi inte att få, kö assistenten skall kolla hur de skall gå till väga, eftersom vi inte vill vänta till augusti 2010, att nu äntligen tagit beslutet känns så skönt. Det känns som hjulen börjar rulla igen efter lång tid av massa rost på.

Känner du någon som behövs muntras upp????

Lämna gärna en kommentar, om den som du tycker behöver muntras upp så kanske den har chansen att få mitt senaste pärlade halsband och örhängen i höstpresent. Länka gärna om ni vill. Senast den 12/10 vill jag ha din kommentar.

//KRAM Gunilla

1 kommentar:

Pillan sa...

Jag vet en som definitivt behöver lite uppmuntran och det är vår kära kamrat Lena. Hon sliter som ett djur på jobbet och får massa skit hon sliter som ett djur hemma för att få allt att gå ihop.... men det är väldigt sällan denna person får någon uppskattning För allt hon även gör för alla runt om sig. Så därför tycker jag hon en en toppen kandidat för att få detta halsbandet.