02 oktober 2009

Spenshult...........

Som jag skrev igår så skall jag till Spenshult i Oskarström den 20/10, idag kom kallelsen skall vara där kl 10.00 på röntgen och kl 11.00 hos Dr Birgitta Lagerqvist, jag tänkte att jag skulle köra ner själv och slippa ta tåget och buss undra om jag orkar att köra denna sträcka själv? Eftersom jag inte tycker om att köra bil i vanliga fall, vi får se vad jag gör. Sjukresa får jag ingen pga av att jag ej har en "godkänd" reumatiker sjukdom fibromyalgi och polyatrit tilhör inte den gruppen för att få sådan resa. Vi får väl hoppas, att om det blir någon operation av min höger arm att jag då får sjukresa fram och tillbaka. När jag var i Kungsbacka på mottagningen där sa hon att hon hade en misstanke om att jag har Psoriasis artrit undra när de skall ta itu med de då.

- Jane, jag hoppas du jobbar den 20:e så jag kan få säga hej, jag kommer och kollar. En av mina vårdtagare i hemtjänsten har nyligen varit nere hos Er i tre veckor och hon både på rum 2 med tre andra små damer sa hon och trevlig hade de haft de, då berätta jag att jag själv varit där i april-maj och träffat en trevlig SSK på avdelning B som hete Jane, -då sa hon, jag med en riktigt trevlig kvinna den, så sträck på dig,- du är omtalad här uppe i Gôtet.

//KRAM

Inga kommentarer: