22 januari 2010

Fredag igen............

........ så var det fredag igen och helgen står för dörren, veckan som gått har faktiskt varit ok fast knäna smärtar vilket jag kommer att få dras med ett tag till. I veckan har jag haft ett möte med Paulina´s rektor på, mötet gick jättebra och det kändes kanon när jag gick där ifrån, vi tyckte samma saker och vi jobbar åt samma håll. Saker och ting kanske känns bättre nu eftersom jag själv har blivit lugnare inombords trotts min utbrott på morgonen som jag får dagligen, jag blir så frustrerad när kroppen inte hänger med som jag vill allt ta så mycket längre tid nu än förrut. Jag har försökt få tag på min handläggare på försäkringskassan flera gånger denna veckan utan resultat, de är så kasst när de aldrig är annträffbara.

Trevlig helg //KRAM

Inga kommentarer: