12 januari 2010

Ny maskin

Idag har jag äntligen varit och köpt en lammineringsmaskin, så nu är det bara att sätta fart med att lamminera Paulina´s bilder till hennes språkstöd, jag glömde att köpa självhäftande kardborreband så det får jag fixa imorgon. Igår plocka jag fram lite scrap prylar som kommer väl till pass nu när det blir pyssel av.
Igår så fick Paulina med sig sin pärm som hon haft på Prästkragen med lite bilder och teckningar ifrån det att hon starta på förskolan nov 2007. Det var riktigt trevligt och kul när hon satt och berätta om de olika saker hon gjort. Nu efter förskolan idag så åkte pärmen fram igen.

//KRAM

1 kommentar:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp i snöhögarna...

God fortsättning....

Låter spännande projekt som prinsessan har framför sig...
idag har jag ett inlägg som hon säkert gillar..hihiiii.. ;-)

Kramizz Nilla