31 januari 2010

Söndag kväll........ igen

så var helgen redan slut igen, denna vecka har Daniel jobbat med Louvisas rum varje dag nu är det så gott som klart, kompresorn gick tyvärr i sönder så de sista listerna får han sätta imorgon. Skall försöka ta lite kort som jag hoppas jag kan läggga ut här på bloggen. i torsdags var vi på ortopedtiekniska hjälpmedelscentaralen och skaffa inlägg till Paulina 650k fattigare. Paulina tyckte det blev goare att gå, det är skillnad på gången bara på ett par dager. Igår hade vi hattdisco för Louvisa 19st blev det till slut, själv var jag helt slut efter en halvtimma, kanske inte så konstigt har åkt på mig en dunder förkylning igen, jag ger gärna bort den till någon som vill ha..............

//KRAM på er så länge

1 kommentar:

Sandra sa...

Neeej tack, jag är själv förkyld och det sitter i örat, halsen, näsan och huvudvärk på det :( Såå neee tack..

Lägg nu upp bilder på rummet så att man får se :) HEHE:D