11 januari 2010

Nystart etc.

Idag har Paulina börjat på sin nya avdelning på förskolan, att lämna henne gick bra hon stack iväg och börja leka med sin kompis Adam direkt. Hon blev jätte glad när hon fick träffa honom idag hon har inte träffat han på ca 3veckor nu. Jag blev så glad att se henne glad. De börja bygga upp en tågbana tillsamman direkt så hon hade inte tid att säga hejdå. Mamma som jag är tänker jag hela tiden på saker som kan hända under dagen de nya pedagogerna känner henne inte tillräckligt bra än för att se när det är något på G. Jag har många frågor som jag skulle vilja ställa och få svar på samt diskutera Paulina med dem. Får väl ligga lite lågt ett tag, eftersom jag inte vet vad de gamla pedagogerna har överrappoterat så vet jag inte vad de vet. Den största oron jag har, är att pallar hon att det var 10 barn förrut till 24 barn nu samt nya pedagoger, det är en stor förändring för en liten tjej med Autism. Fast oron är nog större hos mig ändå. Nog om detta för en stund.

På fredag fyller Louvisa 8:a tänk vad tiden har gått fort, jag behöver baka lite till men jag får liksom inte tummen ur ändan. Jag har i helgen sagt det att vill det att de skall vara tårta i helgen så får de köpa jag orkar inte baka, fast det gick inte hem hos vissa så det blir väl att baka en i alla fall. Har varit nere på jobbet en sväng idag det var riktigt trevligt att få träffa de flesta igen, jag tycker det är så tråkigt att gå hemma så ett par timmar per dag skulle jag nog orka. Vi får väl se vad som händer efter måndag skall till Spenshult då och diskutera vidare ang mina knän om dess vara eller icke vara.

//KRAM på Er så länge

Inga kommentarer: