08 januari 2010

Fredag´s sur

Det är inte så som det låter, jag är lite sur för att jag inte finner ett bra program till datorn så jag kan lägga in bilder, det är därför man inte skriver så ofta. Barnen små har varit hemma i tre dagar nu, det är inte så lätt att hitta på saker att göra i denna kylan eftersom jag har två soffpotatisar till barn så vill de ju vara inne å inte ute som andra barn vill vara i snön och leka.
Paulina trollet har varit jätteduktig hon har pärlat två pärlplattor med maxpärlor själv en nalle och ett hjärta de har jag strykit idag hon är jättestolt, hon har verkligen slitit i flera timmar. louvisa har oxå pärlat ex antal plattor hon har oxå varit duktig.
Eftersom vi fixar i Lovisas rum så är det oreda hemma detta tycker inte Paulina om hon har tyvärr varit lite aggrisiv mot sin syster. Igår räkna jag till att Lovisa hade 20 rivmärken på armen vissa blödde, nu är naglarna korta så hoppas det inte kommer några nya nu. Vad gör man? Hur mycket går in när man talar med henne att det är fel att göra så, Paulina säger förlåt hela tiden fast det funkar inte i längden.
Ha en fortsatt trevlig helg.

//KRAM

Inga kommentarer: