20 september 2009

Ännu en helg till ända...............

Så var ännu en vecka i september till ända, man känner i luften att hösten kommer snabbare och snabbare och i veckan som kommer så är det höstdagjämning och mörkret kommer snabbare på kvällarna.
Nu har våra små Änglar sovit en bra stund och det är även dags för oss vuxna att krypa ner under täcket och sluta ögonen en stund för den lilla kommer nog snart och knôr.








Nu när kameran fungerar igen kan jag visa Er lite nya halsband jag pärlat under den gångna veckan, alla i tema blått. Har gjort lite olika förslag till en arbetskamrat som skall på bröllop i oktober månad.

Idag var vi så sugan på fika och jag orkade inte baka något så vi gick och köpte Ekströms frysta kladdkaka på coop, naturligtvis måstge man ha vispad grädde till. Titta och njut, det var faktiskt riktigt god för att vara köpe kaka.
I fredags när jag var så nere och ledsen gick jag och köpte mig en blomma på Cajsas Blomster en mega kopp med blommor i härliga höstfärger.


Till sist måste jag visa Er min nya cykel GULVIVAN heter den och är jättefin



//KRAM

Inga kommentarer: