27 september 2009

Vilken vecka................

Redan söndag kväll och det är dags att krypa till sängs, nu när jag sitter här och sumerar veckan som gått, så har den varit händelserik. läkarbesök, möte på förskolan, röntgen, hämtat ut mina nya glasögon, klippt mig, gjort av med en hel del pengar, varit inne på jobbet och arbetat på 100% sist men inte minst haft egen tid idag var då på Allum och växla pengara inför London resan på tisdag, hoppas Louvisa är bättre ifrån sin förkylning.

Här har jag mina nya glasögon på mig och min nya frisyr, klippt av det mesta av håret, det är väldigt skönt att inte ha en massa i nacken.


När jag var i Kungsbacka och Kungsmässan i tisdags fann jag min termos jag letat efter i ett år nu. En ROSA Stelton kanna, fick den för 600kr hade kostat 749kr. Denna underbara termos köpte jag på ÖNSKA.
Idag när jag gick på ALLUM fann jag min höst/vinterjacka på Pondus. En Odd Molly, eftersom jag var där ensam ringde jag hem till Daniel och kolla om det var ok att köpa den eftersom den kosta lite grann. De hade 15% rabatt på ytterkläder denna helgen i hela butiken så ett par hundralappar billigare blev den.
//KRAM och God Natt

Inga kommentarer: